Bi FİKRİM GELDİ Arkadaşlar !

Bi FİKRİM GELDİ Arkadaşlar !

Hele bi bakın GEREKLİ midir ?
GEREKLİYSE eğer gereğini yapmak GEREKİR.
Reis-i Cumhurumuz açıkladı ya;
Fransa ve Almanya AÇLIKLA boğuşuyormuş; Amerika BATMIŞ, İngiltere ÇÖKMÜŞ ya …
Ben bu fikrimle diyorum ki; Fransa’yı boşverin, Amerika siktiredin, İngiltere’yi geçin, ama şu ALMANYA’ya biraz GIDA yardımı yapsak da yollasak ya, siz ne dersiniz ?
Ne de olsa orada bizim akrabalarımız, arkadaşlarımız, tanıdıklarımız İŞÇİ olarak çalışıyor ve onlar da oradan EKMEK yiyor.
Hele de, her sene yenisini aldığımız ve bir evvelkini garaja çektiğimiz bizim Bakanların ve Saray mensubu büyüklerimizin ve diğer büyüklerimizin bütün makam arabaları da onların yaptığı (Audi ve) MERCEDES marka ve de Reis-i Cumhurumuzun bindiği 2 adet zırhlı Mercedes de onların malı (imalatı) ya …
Hani bu iki Mercedes, daha geçen günler Amerika seyahatinde bizim Askeri nakliye tayyaresi ile taa Amerika’ya da gitmişti ve orada Reis-i Cumhurumuz binmişti ya …
Hemin de tanesi 60 trilyon liraymış ya …
Neyse ...
Alamanya GÂVUR-KÂFİR falan ama, ne de olsa bööle eyi münasebetlerimiz ve alış-verişlerimiz de vardır haaa.
İşte bunun için biraz SOĞAN-PATATİZ, HIYAR-MARUL falan gibi şeyler göndersek HAYIRA geçmez mi ?
Hatta oralarda bi kaç tane de TARIM KREDİ Kooperatifi MARKETİ açsak, eyi olmaz mı ?
Hani, KATAR da bir zamanlar yani 3-5 sene önce böyle AÇLIK çekmişti de onlara da bööle gıda yardımı yollamıştık ya …
Hatta oranın Kralını korumak için ASKER de yollamıştık da o askerlerimiz de halen orada ya …
Ne dersiniz, bana gelen bu FİKİR eyi bi şey midir ?
17 Ekim 2021 (Mümtaz Şahin) 907

Yorumlar (0)

Yorum Yaz

DİĞER YAZILAR

“ÇÂRESİZSENİZ, ÇÂRE SİZSİNİZ !”

Bu ne HÂL yaav !?

İSTİLÂ ve İŞGAL Altındayız !

Her yere VAR da, BURAYA ve BUNA niye YOK !?

OĞUZHAN ASİLTÜRK denilen adamı "YİTİRMİŞİZ"

MAKSİMUM derecede MUTMAİN oldum!

HAYRETTİN KARAMAN denilen DİN Perefesörü...

KAHRAMANLIK ve DON KİŞOTLUK !

ŞEYHÜLİSLÂM Ali Efendi !